Sabah Çayına Gelin :)

Nisan 05, 2018


Bazen şu nezle denilen şeyin fazla hızlandığımda beni yavaşlatıp dinlendirmek için olduğuna inanmıyor değilim .

Bu hafta mecburi dinlenme modundayım. (Hehehe yani sadece yemek yapıp, ev süpürüp, mutfak toparlayıp o arada yazlıkları çıkarttım, ütü ve çamaşır, alış veriş ,bilgisayar masası temizliği falan :)

Cumartesi gününe kadar toparlanmam lâzım, film festivali başlıyorrr :)

He canım sonraki on gün filmden başka bir şey konuşamayacağım :)

Günün şarkısı için nereye tıklayacağını biliyorsun.

Günaydın :)

Benzer yazılarım

29 Yorum yap

  1. Dinlenme moduna ayıp olmuyor mu? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evdeki dinlenme modu ancak bu kadar Özlem :D

      Sil
  2. Çaya geldim.:) Kolay gelsin size.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanında şarkı almayı da unutma Ebemkuşağı , tatlı niyetine :)

      Sil
  3. geçmiş olsun Handancım. çayı içtim, eline sağlık, şarkıyı da aldım. ah 80'ler. o file atletler. aslan yelesi saçlar ve daha neler. şimdi gidip biraz gözlerimim dinlendiriciğim:))))))
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha gözünü kapatsaydın, hepsini bir defada izlemek doz aşımı yapmış olabilir Çenebaz :)

      Sil
  4. Geçmiş olsun Handan dilerim biran evvel toparlarsın.. Bizi hep bu havalar mahfetti:)
    Bahardandır o bahardan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir yaz bir kış gibi ortalık ,bahar havası çarpıyor Sebuş:) Teşekkür ederim :)

      Sil
  5. geçmiş olsun.. çay keyfin bol olsun.. ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Nilgün, kaç gel canım. Tabi miktobik olmadığım bir ara kaç gel birlikte çay keyfi yapalım :)

      Sil
  6. Geçmiş olsun canım, afiyet bal olsun, bir fincan da ben aldım, sen yorulma kendim doldururum:))))benim için de izle filmleri sinemaya gidemiyorum tek başıma sevmiyorum:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek başıma sinemaya gitmeyi çook severim Müjde, ama bu filmlere hep iki bilet alıyorum ve muhakkak benimle gelecek bie arkadaşım oluyor :)

      Teşekkür ederim canım. Sen kalkıp belini yorma, ben koyarım çayları :)

      Sil
    2. Ah Handan'cığım yaaa, sonuçlar geldi, fıtık olmuşum:( sağol canısı:)

      Sil
  7. Eskiden şifayı kaptın derlermiş. Gerçektende durup şifalanmak içinmiş hastalıklar. Vücut kendini iyileştirirken sende dur biraz dinlen dermiş yani:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle Kadriye, durdum dinleniyorum :)

      Sil
  8. Afiyet olsun. Manzara da güzel gibi görünüyor. O cay orada ne güzel icilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evi kiralarken içine değil de penceresinin manzarasına bakan bir tip olduğumdan manzaram güzel Berlin :) Her zaman beklerim:)

      Sil
  9. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Please let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    YanıtlaSil
  10. Geçmiş olsun,çay çok güzel görünüyor afiyet olsun..Dinlenme modu böyleyse:))Ev işleri hiç bitmiyor gerçekten.Off o film festivalinde ne güzel filmler vardır şimdi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ev işleri bitmiyor Düş Tasarımcısı, napalım, Allah da bitirmesin :) Bir sürü.bilet aldım, bakalım şansıma neler çıkacak. Hepsini göreceğiz :)

      Sil
  11. Bu saatte uğrayınca sabah enerjisi erecek şarkı ile akşam enerjisi aldım ) Onca iş bittikten sonra Ne yapacaksam?
    Gidip banyoyu temizleyeyim bari Handan. Bak iş çıkardın başıma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, dur gitme Tülin, çay içeceğidik daha yaa :)

      Sil
  12. Çok geçmiş olsun canım benim 😊❤güzel keyifli enerjin hiç bitmesin emi 😊❤ özelikle mutfak toplamak beni benden ediyor😁😊sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutfak da topla topla bitmiyor Özlem, bayıyor artık :)

      Benden de sevgiler canım 😘

      Sil
  13. Geldim bile hani nerde cayim 😊. Gecmis olsun canim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gel tazecik demledim Derya :)

      Teşekkür ederim :)

      Sil
  14. Geçmiş olsun Handan. Dinlenme modunda bile yapılacak işler oluyor :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Şule. İşin komiği gerçekten de hiçbir şey yapmadığımı düşğnmem, normalde ne yapıyor muşum ki onu bilmiyorum :)

      Sil