生まれて良かった

Eylül 08, 2017



İki arkadaş ortak doğumgünü kutlamanın keyfi mum üfleme yarışından geçer :)

Seviyorum gençlerin pozitif enerjisini. Evim yenileniyor, yüzümde bir gülümseme beliriyor, hayatlarının en güzel yaşlarını izlemek mutluluk veriyor.

Yolları hep açık olsun, iyi insanlarla kesişsin, düşseler de kalkmasını bilsinler, yüreklerindeki sevgi sımsıcak sarsın korusun onları...

Benzer yazılarım

18 Yorum yap

  1. amiiin birlikte nice mutlu yılları olsun inşallahh :)

    YanıtlaSil
  2. Türk-Japon haftası yok, günü yapsan bu kadar olurmuş.
    Nice yıllara, güzel dileklerin gerçekleşsin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ona benzer bir şey oldu, değil mi Müjde :) Teşekkürler :)

      Sil
  3. Nice güzel yıllar olsun gençlere.

    YanıtlaSil
  4. Bilgehan'a da, arkadaşına da mutlu, sağlıklı, başarılı nice yaşlar. Yolları hep iyi insanlarla karşılaşsın
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  5. Benim de yeğenler gelince gençleştiğimi fark ediyorum :)) Mutlu mutlu yılları olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Enerjileri ve heyecanları bulaşıyor insana Yurdagül :) Teşekkürler :)

      Sil
  6. Yakın arkadaşım ile doğum günümüz aynı ve bizde bu yarışları yapıyoruz ^_^ Nice güzel, mutlu yıllara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birlikte kutlamanın eğlencesi orada, değil mi :) Teşekkürler :)

      Sil
  7. İyi ki doğdun Bilgehan, iyi ki doğdun Bilgehaaannn, iyi ki doğdun, iyi ki doğdun, iyi ki doğduunnn Bilgehaaannn :)
    Rici edeceğim handan'ım doğum günü şarkısını benim yerime gecikmeli olarak seslendir olur mu?
    Senin de analık günün kutlu olsun arkadaşım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğumgünü temmuzdaydı ama sizin gibi tatilde olanlar için teniden parti yaptık Şebo :D Bilgiç'e şarkıyı iletirim :)

      Teşekkürler canım :)

      Sil
  8. Ben de seviyorum bu genclerin dogumgünü kutlamalarini yillardir izlemeyi, sanki yan komsuyum gibi geliyor :) Nice yeni yaslara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da öyle geliyor Evren :) Blogda büyüdü benim oğlanlar :) Teşekkürler canım :)

      Sil